lördag 3 januari 2015

En hel massa nytt! / A hole lot of new stuff!


Hej!
Nu efter julstöket och helgmyset tycker jag det är dags att ta tag i bloggen igen. Det har hänt så mycket sen sist jag publicerade i bloggen. För det första:

Youdo!
Jag känner mig otroligt glad och tacksam över att få bli en del av deras designteam. Jag har bloggat där en vecka i december nu och här är de alster jag har visat upp där än så länge.


Hi there!
Now after Christmas and the holidays, I think it's time to start blogging again. It has happened so much since last time I published in the blog. Firstly:

YouDo!
I feel incredibly happy and grateful to be a part of their design team. I have blogged there a week in December now and here are the creations I have made for them so far.



 
























Den här layouten är skapad med youdos produkter men inspirerad utifrån Words&Painterys färger och frasen "shimmer and shine"

This layout is created with youdo's products but inspired on the basis of Words & Painterys colors and phrase "Shimmer and Shine"


Det var defenitivt en utmaning efftersom det är inte färger jag normalt skapar med men jag blev nöjd. Lyckades tillochmed hålla mig från att skvätta svart över hela :)

Jag gjorde faktiskt en layout till deras förra utmaning också men pga sjukdom hann jag inte få den färdigt och än mindre delta med den. 

It was definitely a challenge because there are not colors I normally create with but I am satisfied with the result. I even managed to keep my self from splashing black all over :)

I actually made a layout of their last challenge as weell but due to illness I could not get it finished, let alone participate in the challenge.



Frasen är ju "with you it's different" och jag tänkte på snön :) När första snön kommer ja, då blir allting verkligen annorlunda.

The phrase is  "with you it's different" and I thought of the snow :) When the first snow falls then everything becomes really different.



Till sist vill jag visa upp de här örhängena jag gjorde till AlltOmScraps månadsutmaning i november "gnistra glittra och glimma". Det är utstansade snöflingor som fått ett lager 3D crystal glace och en hel massa glitter på sig.

Finally, I want to show you these earrings I made for AlltOmScraps month challenge in November, "sparkle glitter and gleam." They are punched snowflakes with a layer of 3D crystal glace and a whole lot of glitter on them.

4 kommentarer:

  1. Häftiga layout som du har gjort. Gilar, gillar, gillar. Tack för att du deltar i Words & Paintery utmaning. Ps. Örhängen är super snygga

    SvaraRadera