söndag 4 januari 2015

Cool!

 Hej igen!
Denna månad hos AlltOmScrap inspireras vi av den här bilden


Hi again!
This month we are being inspired by this picture over at AlltOmScrap




Jag valde att ta färgerna i bilden och göra en glad och tuff layout om min systerson. Akvarellerna fick verkligen jobba den här gången. Kugghjulen var riktigt roliga att göra. De svart vita papperna kommer från en project life serie. Jag har inte namnet på srien eftersom jag köpte korten begagnade.



I chose to take the colors in the image and make a happy and rough layout for my nephew. The watercolors were really work this time. The gears were really fun to do. The black and white papers come from a Project Life series. I do not have the name of sri because I bought the cards used.






1 kommentar:

  1. Den här gillar jag jättemycket!!! Så läcker!! Tufft med de färgglada detaljerna ihop med vita och svarta!

    SvaraRadera