torsdag 19 december 2013

Pokal

Stor killen hade en dans uppvisning härom veckan och då tyckte jag att han skulle få ett litet pris för att han har varit så väldigt duktig. Flera hundra satt i publiken och tittade på :) Han är ju ändå bara 7 år så det var en stor grej för honom.
Jag gjorde en pokal. Sisådär 20cm hög. Den fyllde jag sedan med en massa smågodis. Tyvärr hann jag inte ta kort när godiset låg däri.
Den består av en kruka längst upp och en play doh burk ner till. Emellan de två är det tre lock från olika burkar i olika storlekar och även längst ner är det ett lock. Handtagen är gjorda av chipboard. Det funkade bra att limma ihop delarna men för att vara på den säkra sidan satte jag en skruv inuti rakt igenom.
Klistrade dit lite bokstäver och sprayade hela pokalen i guld. Till sist satte jag dit lite bling stenar.
Den blev mycket! uppskattad :D

                                               Baksidan

1 kommentar:

  1. Vilken helt fantastisk pokal!!! Kan verkligen förstå att den uppskattades! WOW!

    God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera