onsdag 15 april 2015

First LO for Words&Paintery!

Jag är numera med i Words&Painterys design team! Jag är så otroligt glad över att få göra sällskap med ett så talangfullt gäng.  :D

Här är mitt första alster till deras blogg. Jag tyckte den här bilden passade så bra till en glad och lite vild layout. Och orden som vi inspireras av den här månaden är ju också "you belong where the wild flowers grow." Det är inte bara håret på min yngsta son som är vilt utan hela han, hela tiden :)


Jag har till och med gjort en process video den här gången!

~~
I am now in Words & Painterys design team! I am so incredibly happy to get to accompany such a talented bunch. : D

Here is my first creation to their blog. The words that we are inspired by this month's are "You Belong Where the wildflowers grow."and it was fitting to this photo I thought.
It's not just the hair on my youngest son that is wild but the whole boy, all the time :)

I even made a process video this time!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar