lördag 28 mars 2015

Winter cold

Gick igenom och sorterade blandbilder på datorn och kom på att jag aldrig lagt upp den här på min blog.
Den har publicerats på AlltOmScrap's blog dock.

Det är min lilla systersom som står på en alldelse snöig sandstrand. Jag försökte får en kall och kylig känsla i layouten.
~~~
I was sorting through photos on the computer and realized that I never posted this one here on my blog.
It has been published on AlltOmScrap's blog though.

It's my little niece standing on a snowy sandy beach. I tried to get a cold and chilly feel in the layout.


En detaljbild. Jag tycker om att ta och lägga upp detalj bilder eftersom man kan se allt arbete och lager som finns i layouten.
~~
A detail image. I like to take and upload images in detail because you can see all the work and the layers in the layout.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar