tisdag 20 maj 2014

Lååååångt uppehåll

Hej hej

Jag har haft blogg paus.

Det började med ett scrapevent, fortsatte med massor av skolarbete och sen nu i slutet av april början av maj så var någon in på mitt google konto och raderade alla mina bilder!
Så, det har bara varit text och errorbilder på bloggen i några veckor och jag har inte vågat ladda upp något.
Men nu så är bilderna tillbaka och jag ska börja uppdatera igen :)

Här är två alster som jag gjorde på scrapeventet i stockholm i mars. Det första är ett litet 3d alster vi fick lära oss göra i en finnabair kurs. OTROLIGT roligt!


Det här är en layout som jag gjorde mest för att testa en ny produkt jag upptäckte. Den gör så att det ser vått ut. Eller om man sprayar den på blommor ser det ut som daggdroppar. På den lilla bilden kan ni se hur "vått" det ser ut. Så är det över hela layouten.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar