fredag 21 februari 2014

Hjärtlig Layout

Jag vet, jag vet. Här har det inte hänt mycket de senaste tre veckorna. Men, livet kom i mellan :) Det har varit fler födelsedagar och mycket skola att fokusera på. Jag skapar när jag får tid och har en hel del saker som ligger och vantar på att få fotas och bloggande har helt enkelt fått hamna sist i prioriteringslistan.
STORA "nyheter" dock :D Jag har fått den otrolig stora äran att få vara med i AlltOmScraps designteam! Så glad. På lördag ser ni mig i deras blogg för första gången.

Här är mitt senaste bidrag till ScrappaLoss. Den handlar om när vi åkte med hela familjen och lite släkt utomlands på mammas 50års dag.
Jag har kladdat och doodlat ver hela och sedan slängt dit lite bling och rubons. Hjärtat är gjort av vanlig ståltråd som jag frst målade med vit gesso och sedan färgade med hjälp av akvarell färgerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar